Word jij blij van alles wat met Apple te maken heeft? Zie jij het als uitdaging klanten zo goed mogelijk te helpen en ondersteunen? Heeft ICT jouw interesse en houd je ervan om nieuwe dingen te bedenken en onderzoeken? Dan hebben wij de baan die bij jou past!

 

Solliciteer direct en versterk ons team als:

Apple support/IT-helpdesk medewerker

Waar ga jij werken?
Jij komt te werken in een gezellig team van elf Apple enthousiastelingen. Wij hebben passie voor alles wat met Apple te maken heeft. Wij helpen en ondersteunen onze klanten inmiddels al meer dan 21 jaar op het gebied van ICT, verkoop- en reparatie van Apple producten, Google Workspace en het bouwen en onderhouden van websites. Ook bieden wij bedrijven, scholen en zzp’ers een professionele invulling van IT-projecten op het gebied van support en beheer. MacHelp is gevestigd in Kampen, maar wij opereren landelijk.

Wij vinden het prettig als jij:
* Helder kunt communiceren zodat je onze klanten en teamgenoten goed kunt helpen
* Altijd op zoek bent naar de beste oplossing voor een probleem
* Flexibel bent zodat je goed kunt samenwerken met je collega’s
* Kennis hebt van Apple producten en netwerk omgevingen
* Leergierig bent en een nieuwsgierige instelling hebt zodat wij jou alles kunnen leren wat je eventueel nog niet weet!

Wij vinden het belangrijk dat jij:
* Minimaal een afgeronde ICT-MBO niveau 4 opleiding hebt
* Goed Nederlands spreekt en schrijft en handig als je ook Engels kunt

En verder bieden wij:
Een prettig team om in te werken. De lijnen zijn kort, je krijgt de ruimte om zelfstandig te werken en de vrijheid om je te ontwikkelen.
Persoonlijke begeleiding en diverse groeimogelijkheden;
25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld, 7% pensioenvergoeding
Een jaarcontract (fulltime 40 uur) met uitzicht op een vast contract;
Een volledige reiskostenvergoeding.

Wil jij ons team komen versterken?
Solliciteer dan nu door te bellen naar 038-3388840 of stuur je CV naar Saskia van Waard: saskia@machelp.nl. Heb je vragen? Contact ons gerust. We zien uit naar je reactie!