In deze infographic laten we onze onmisbare tools zien.
Veel plezier met het lezen van de infographic.
Klik op onderstaande afbeelding

- Een glimlach: Belangrijk om de radeloze klant zonder al teveel risico te kunnen benaderen.
- Koffie machine: Wanneer de klant meer gerust gesteld moet worden.
- Een Mac: Zonder zijn Mac is de MacHelper niks.
- Een telefoon: Fien zal u vriendelijk te woord staan met zijn mooie donkere stemgeluid.
- E-mail: Voor de drukke klanten die niet langs kunnen komen aan de Geerstraat. Via mail staat de Machelper u snel te woord.
- Collega's: De informele werksfeer maakt van ons servicepoint een prettige omgeving.
- MacHelp viewer: Zonder deze tool kan de Machelper niet snel op afstand de klant helpen.
- slechte jaren '90 muziek: Helpt de Machelper om zijn werkgever te plagen.
- Hoofdpijn: Over breinbrekende kwesties.
- Kennis: Met de kennis van de Machelpers krijgt u al uw vragen beantwoord.
- Servicepunt: 1 op 1 contact met de klant. Meedenken en géén voorgekauwde verkooppraatjes.
- Social media: Leuke aanbiedingen, nieuwtjes en tips. Ook dit gebruikt de Machelper om de klanten te helpen.
- And last but not least: Het schroevendraaiertje van Berry